Smart Health, Bright Future
Gregory R. Heim教授来访
发布时间:2018-03-02  

   9月17日-9月19日,应哈工大管理学院电子健康研究所邀请德州农工大学(Texas A&M)商学院副教授Gregory R. Heim来访,与研究所师生进行学术交流。     

   9月17日,Greg教授分别以Impact of Customer Traffic and Service Process Outsourcing Levels on e-Retailer Performance-Panel data econometric analysis about e-retailers,Impacts of Top Service Designers: Impacts on Golf Course Quality and Price-Cross-sectional sample selection analysis of golf courses and their designers 及Do Experiences or Options Drive Fractional Service Valuation and Ownership? Evidence from Timeshare Resales-Cross-sectional analysis of timeshare hotel data为题为研究所的同学做了精彩的报告,报告的内容涉及服务运作,大众化定制和零售供应链管理,同时讲解了自己的一篇论文,为研究所的同学们带来了不同的视角及观点,使同学们获益匪浅。



   9月19日,Greg教授以Improving Service Operations with RFID Technology及Empirical study in hospital information systems为题做了报告,同学们在会上认真聆听教授的观点并提出自己的问题,积极与Greg教授交流。



   会后Greg教授、郭熙铜教授与研究所的同学们进行了广泛的交流,同学们积极汇报自己的研究成果,Greg教授提出自己的宝贵意见,每一位同学都在交流中获得了提高。

   Greg教授现担任德州农工大学信息录用委员会主席,并担任Journal of Service Research,Production and Operations Managemennt,Decision Sciences Journal 等国际顶级期刊的编委。